ΙΕΚ: Marketing

Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

Διοργανωτής:
ΙΕΚ Εκπαιδευτική Ένωση
ΑΘΗΝΑ
Οκτώβριος 2024, Φεβρουάριος 2025
2 έτη
Πλήρους
Ελληνικά

Προϋποθέσεις Εγγραφής

Απολυτήριο Λυκείου

Περιγραφή

O απόφοιτος της ειδικότητας ΙΕΚ «Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)», με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή του, εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείται σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
Τα επαγγελματικά καθήκοντα του αποφοίτου της ειδικότητας είναι τα ακόλουθα:

  • Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται τη Διοικητική λειτουργία του Οργανισμού.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και
  • τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στην προώθηση και προβολή τους.
  • Εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων.
  • Υποστηρίζει ή/και διαχειρίζεται την επικοινωνία του Οργανισμού.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Τα ειδικά επαγγελματικά προσόντα του αποφοίτου της ειδικότητας συνίστανται στα ακόλουθα:

  • χειρίζεται εξοπλισμό γραφείου σύγχρονης τεχνολογίας
  • πραγματοποιεί έρευνες marketing (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν τον καταναλωτή, τον προμηθευτή, τον ανταγωνισμό, τους μεσολαβητές, τα διαφημιστικά μέσα και την αποτελεσματικότητά τους κλπ)
  • αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
  • πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων
  • συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά
  • συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις
  • συμμετέχει στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος
  • συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση, προβολή και προώθηση των προϊόντων
  • εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων
  • εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού
  • πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος.

Πληροφορίες

ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing) απασχολείται κατά κανόνα σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα και σε διαφημιστικές εταιρείες. Ειδικότερα, το Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing), μπορεί να εργαστεί είτε ως μισθωτός είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας σε:

  • Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
  • Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
  • Τράπεζες
  • Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
  • Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
  • Media shops
  • Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
  • Εταιρείες web design και e-commerce

Δίδακτρα

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.