Το πρόγραμμα “Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας” προσφέρει στον σπουδαστή τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες για να δραστηριοποιηθεί σε διάφορους τομείς των δημόσιων σχέσεων και επικοινωνίας. Ο απόφοιτος μπορεί να εργαστεί ως στέλεχος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας σε εμπορικές επιχειρήσεις, οργανισμούς και υπηρεσίες τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, ή ως σύμβουλος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
Το “Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας” εστιάζει στη διμερή επικοινωνία μεταξύ ενός ατόμου, μιας ομάδας, ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης και του κοινού, είτε αυτό είναι εσωτερικό είτε εξωτερικό. Ο στόχος είναι η επίτευξη αμοιβαίου συμφέροντος μέσω προμελετημένων δράσεων επικοινωνίας. Οι δράσεις αυτές περιλαμβάνουν την επικοινωνία με την κοινή γνώμη, την ανάπτυξη αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης, την εδραίωση θετικής εικόνας και τη δημιουργία δημοσιότητας και φήμης. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, οι επαγγελματίες συλλέγουν υλικό, αναπτύσσουν καλές σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και χρησιμοποιούν διάφορα εργαλεία επικοινωνίας όπως δελτία Τύπου, κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εκδηλώσεις, ομιλίες, ενημερωτικά δελτία κ.λπ.
Στην εποχή της επικοινωνίας και των πληροφοριών, οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για την υποστήριξη της επικοινωνιακής πολιτικής μιας διοίκησης ή μιας επιχείρησης. Η επικοινωνιακή πολιτική θεσπίζει τις θέσεις και τις αρχές που καθορίζουν την εφαρμογή των αντικειμενικών σκοπών των δημοσίων σχέσεων. Η πολιτική αυτή ορίζει το πλαίσιο για τη λήψη αποφάσεων και εξασφαλίζει ότι αυτές οι αποφάσεις θα είναι συνεπείς με τους αντικειμενικούς σκοπούς και θα συμβάλλουν στην επίτευξή τους.
Μαθήματα
Α' Εξάμηνο
-
MARKETING
-
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
-
ΔΙΚΑΙΟ
-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
-
ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
ΧΟΡΗΓΙΑ KAI ΧΟΡΗΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Β' Εξάμηνο
-
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
-
ΔΙΚΑΙΟ
-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
-
ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
-
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ KAI ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (EVENT MANAGEMENT)
Γ' Εξάμηνο
-
ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ KAI ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (EVENT MANAGEMENT)
-
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ KAI ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ (BRANDING)
-
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)
-
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
-
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ (SOCIAL MEDIA)
-
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Δ' Εξάμηνο
-
ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
-
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ KAI ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ (BRANDING)
-
MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
-
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ KAI MARKETING ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πρακτική Άσκηση
Η πρακτική άσκηση αποτελεί απαραίτητο μέρος του προγράμματος σπουδών και έχει συνολική διάρκεια 960 ωρών. Οι φοιτητές του ΙΕΚ CEARS έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν την πρακτική άσκηση μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων εξαμήνων των σπουδών τους.
Οι σπουδαστές του ΙΕΚ CEARS έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση ή μαθητεία σε τμήματα δημοσίων σχέσεων επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρία σε τμήματα μάρκετινγκ, πωλήσεων και διαφήμισης επιχειρήσεων, καθώς και σε διάφορους κλάδους όπως τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι οργανισμοί ιατρικής περίθαλψης και η φαρμακοβιομηχανία. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρία σε διαφημιστικές εταιρείες, ειδησεογραφικούς οργανισμούς, οργανισμούς της Δημόσιας Διοίκησης, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, φιλανθρωπικά ιδρύματα και γενικότερα ιδρύματα που προωθούν τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τις τέχνες.