Περιγραφή
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μάρκετινγκ στον Αγροδιατροφικό Τομέα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη στελεχών μάρκετινγκ και επιχειρηματιών σε σχετιζόμενες με τη διατροφή βιομηχανίες/επιχειρήσεις στην Ελλάδα και διεθνώς.
Το πρόγραμμα στοχεύει να ενσταλάξει τις γνώσεις, τη νοοτροπία καθώς και τις δεξιότητες που απαιτούνται για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στο εμπόριο του αγροδιατροφικού τομέα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Χειμερινό εξάμηνο
Εαρινό εξάμηνο
Καλοκαιρινό εξάμηνο
Πληροφορίες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να απασχοληθούν σε διάφορους τομείς του διεθνούς εμπορίου, της διαφήμισης και επικοινωνίας, και του στρατηγικού σχεδιασμού στον αγροδιατροφικό τομέα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι πιθανές επιλογές σταδιοδρομίας περιλαμβάνουν: Μάνατζερ εξαγωγών, Μάνατζερ πωλήσεων και μάρκετινγκ, Μάνατζερ εφοδιαστικής αλυσίδας, Μάνατζερ ψηφιακού μάρκετινγκ, Μάνατζερ εξαγωγικού μάρκετινγκ, Μάνατζερ αγορών, Μάνατζερ λειτουργιών, και πολλές άλλες σχετικές θέσεις.
Οι απόφοιτοι μπορούν επίσης να εργαστούν σε διαφημιστικές εταιρείες ή ως ανεξάρτητοι σύμβουλοι ή εκπαιδευτές στον τομέα των προϊόντων διατροφής.
Οι απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για ακαδημαϊκή σταδιοδρομία, θα έχουν την απαιτούμενη επιστημονική κατάρτιση για να ακολουθήσουν Διδακτορικές Σπουδές (Ph.D.) σε διεθνή κρατικά και ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Δίδακτρα
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος