Μεταπτυχιακά: Διοίκηση Επιχειρήσεων

International Master in Management

ΑΘΗΝΑ
Οκτώβριος 2024
15 μήνες
Master
Πλήρους
Ελληνικά, Αγγλικά

Προϋποθέσεις Εγγραφής

Κριτήρια επιλογής
Το μεταπτυχιακό απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν ολοκληρώσει σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (240 ECTS) και έχουν καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (επιπέδου C).

Η τελική επιλογή των υποψηφίων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, γίνεται με βάση:

το φάκελο του υποψηφίου (τίτλους σπουδών, αντίγραφα επαγγελματικών ή άλλων πιστοποιήσεων),
την προσωπική συνέντευξη,
τη σύνθεση του τμήματος ώστε να διασφαλίζεται η  αντιπροσωπευτικότητα από πλευράς σπουδών και επαγγελματικής εμπειρίας.

Περιγραφή

Εξειδίκευση e-Business & Digital Marketing

To Kολλέγιο René Descartes σε συνεργασία με µε το γαλλικό πανεπιστήμιο Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM Paris), ανταποκρινόμενο στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, προσφέρει ένα καινοτόμο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, υψηλού επιπέδου, που στοχεύει να διαμορφώσει τους αυριανούς πρωταγωνιστές του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Το Πρόγραμμα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση του Management και Marketing, με ένα ευρύ θεματικό πεδίο από τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, έως τη χάραξη μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Γνώσεις και εργαλεία, αναγκαία για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, που δημιουργούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

Σε τι ανάγκες απαντά

Στόχος Προγράμματος
Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας (διαδίκτυο, Big Data, τεχνητή νοημοσύνη, IoT κ.λπ.) επηρεάζει σημαντικά όλες τις πτυχές των επιχειρήσεων. Το Διαδίκτυο όχι μόνο μεταμόρφωσε τις υπάρχουσες δομές της αγοράς, αλλά δημιούργησε και νέες αγορές. Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μελλοντικούς διευθυντές να εργαστούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της απόκτησης γνώσεων στους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακών μέσων μεταξύ άλλων.

Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Να καταρτήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση
  • Να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας και διανομής, είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο
  • Να καθορίζουν τις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (μελέτες μάρκετινγκ, σχεδιασμός προϊόντων, τιμολόγηση, επικοινωνία, διανομή) σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας,
  • Να αξιοποιούν εργαλεία πληροφορικής που είναι απαραίτητα για τη διαχείριση της εμπορικής δραστηριότητας και του μάρκετινγκ.
  • Να κατανοούν και εφαρμόζουν το σύνολο των αρχών και εργαλείων που είναι χρήσιμα στους διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ για την βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά.

Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε στελέχη, με μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία, όσο και σε όσους δραστηριοποιούνται ατομικά στο επιχειρείν ή σκοπεύουν να εμπλακούν άμεσα.

Απευθύνεται επίσης σε υφιστάμενα στελέχη και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να πρωταγωνιστήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχειρήσής τους.

Οι απόφοιτοι πανεπιστημίων χωρίς εργασιακή εμπειρία, θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών, σε συναφή με το Πρόγραμμα δραστηριότητα.

Ενότητες
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα χωρίζεται σε 13 ενότητες και ολοκληρώνεται με τη διπλωματική εργασία.

Ενότητες Προγράμματος

  • Business Simulation
  • Digital Marketing
  • Social Media & Search
  • New Consumer Behavior
  • International Corporate Strategy
  • eCommerce & Logistics
  • Business Model Evolution & Strategic Marketing
  • Web Analytics
  • B to B Marketing
  • Business Law & Cyber Law
  • Management Information Systems
  • Project Management Fundamentals
  • Career Management
  • Professional Thesis


Για την ολοκλήρωση του προγράµµατος, οι φοιτητές καλούνται να υλοποιήσουν ένα τρίµηνο εργασιακό project και να το παρουσιάσουν.

Όσοι εργάζονται ήδη, θα πρέπει να εργαστούν σε project σχετικό µε το πρόγραµµα σπουδών εντός της επιχείρησής τους.

Όσοι δεν εργάζονται, θα πρέπει µε την υποστήριξη του Κολλεγίου, να κάνουν την πρακτική τους σε συνεργαζόµενη εταιρεία.

Πληροφορίες

Αιτήσεις έως 29.07.2024

Υλοποίηση
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε 15 μήνες.

Το 85% των μαθημάτων υλοποιείται εξ αποστάσεως, ενώ το 15% στην αίθουσα (υβριδική).

Tα μαθήματα διεξάγονται Δευτέρα και Τετάρτη (18:00 -21:00) και ένα Σάββατο το μήνα (09:00 -15:00).

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι περίπου 400 ώρες.

Τίτλος σπουδών
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι αποκτούν απευθείας από το International Institute of Management (MIM) του Cnam, τον γαλλικό μεταπτυχιακό τίτλο:

“MASTER Droit, économie et gestion mention marketing vente
Parcours E-Business and Digital Marketing”

Ο Τίτλος Σπουδών είναι επιπέδου 7 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου (EQF), είναι ο ίδιος με αυτόν που απονέμεται από το Πανεπιστήμιο στους Γάλλους αποφοίτους και είναι διεθνώς αναγνωρισμένος.

Το πτυχίο εκδίδεται από το CNAM, υπό την αιγίδα του Γαλλικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας. Αναγνωρίζεται ως επαγγελματικά ισοδύναμο, με τους αντίστοιχους τίτλους που απονέμονται από το ημεδαπό εκπαιδευτικό σύστημα, κατόπιν κατάθεσης σχετικού φακέλου στον φορέα ΑΤΕΕΝ του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς εξετάσεις.

Διδακτικό προσωπικό
Το διδακτικό προσωπικό του Intenernational Master in Management με εξειδίκευση στο e-business & Digital Marketing διαθέτει πολυετή εκπαιδευτική και επαγγελματική εμπειρία, καθώς και άρτια γνώση της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς, εξασφαλίζοντας στους συμμετέχοντες την παροχή γνώσεων υψηλού επιπέδου.

Δίδακτρα
Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν το εκπαιδευτικό υλικό και την έκδοση του πτυχίου.
Η αποπληρωμή μπορεί να γίνει σταδιακά, καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών.

Δίδακτρα

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.