Εξειδίκευση e-Business & Digital Marketing
To Kολλέγιο René Descartes σε συνεργασία με µε το γαλλικό πανεπιστήμιο Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM Paris), ανταποκρινόμενο στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, προσφέρει ένα καινοτόμο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, υψηλού επιπέδου, που στοχεύει να διαμορφώσει τους αυριανούς πρωταγωνιστές του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Το Πρόγραμμα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση του Management και Marketing, με ένα ευρύ θεματικό πεδίο από τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, έως τη χάραξη μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Γνώσεις και εργαλεία, αναγκαία για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, που δημιουργούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.
Σε τι ανάγκες απαντά
Στόχος Προγράμματος
Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας (διαδίκτυο, Big Data, τεχνητή νοημοσύνη, IoT κ.λπ.) επηρεάζει σημαντικά όλες τις πτυχές των επιχειρήσεων. Το Διαδίκτυο όχι μόνο μεταμόρφωσε τις υπάρχουσες δομές της αγοράς, αλλά δημιούργησε και νέες αγορές. Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μελλοντικούς διευθυντές να εργαστούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της απόκτησης γνώσεων στους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακών μέσων μεταξύ άλλων.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
-
Να καταρτήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση
-
Να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας και διανομής, είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο
-
Να καθορίζουν τις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (μελέτες μάρκετινγκ, σχεδιασμός προϊόντων, τιμολόγηση, επικοινωνία, διανομή) σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας,
-
Να αξιοποιούν εργαλεία πληροφορικής που είναι απαραίτητα για τη διαχείριση της εμπορικής δραστηριότητας και του μάρκετινγκ.
-
Να κατανοούν και εφαρμόζουν το σύνολο των αρχών και εργαλείων που είναι χρήσιμα στους διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ για την βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε στελέχη, με μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία, όσο και σε όσους δραστηριοποιούνται ατομικά στο επιχειρείν ή σκοπεύουν να εμπλακούν άμεσα.
Απευθύνεται επίσης σε υφιστάμενα στελέχη και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να πρωταγωνιστήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχειρήσής τους.
Οι απόφοιτοι πανεπιστημίων χωρίς εργασιακή εμπειρία, θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών, σε συναφή με το Πρόγραμμα δραστηριότητα.
Ενότητες
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα χωρίζεται σε 13 ενότητες και ολοκληρώνεται με τη διπλωματική εργασία.
Ενότητες Προγράμματος
-
Business Simulation
-
Digital Marketing
-
Social Media & Search
-
New Consumer Behavior
-
International Corporate Strategy
-
eCommerce & Logistics
-
Business Model Evolution & Strategic Marketing
-
Web Analytics
-
B to B Marketing
-
Business Law & Cyber Law
-
Management Information Systems
-
Project Management Fundamentals
-
Career Management
-
Professional Thesis
Για την ολοκλήρωση του προγράµµατος, οι φοιτητές καλούνται να υλοποιήσουν ένα τρίµηνο εργασιακό project και να το παρουσιάσουν.
Όσοι εργάζονται ήδη, θα πρέπει να εργαστούν σε project σχετικό µε το πρόγραµµα σπουδών εντός της επιχείρησής τους.
Όσοι δεν εργάζονται, θα πρέπει µε την υποστήριξη του Κολλεγίου, να κάνουν την πρακτική τους σε συνεργαζόµενη εταιρεία.