-
Πτυχίο από το TOP5 βρετανικό πανεπιστήμιο σε σπουδές Marketing (Guardian Guide, 2024)
-
TOP10 σε προοπτικές καριέρας στο Marketing και στο Digital Marketing (Guardian Guide, 2024)
-
Έμφαση σε digital marketing, διαδικτυακή στρατηγική, εργαλεία επικοινωνίας & ανάλυσης διαδικτυακής συμπεριφοράς καταναλωτών
-
Μικτή, ευέλικτη φοίτηση – συνδυασμός online και δια ζώσης διδασκαλίας
Το School of Business & Economics του Mediterranean College είναι από τα πρώτα και πρωτοπόρα που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα, το 1977. Το MSc Digital Marketing είναι ένα πλήρως ανανεωμένο πρόγραμμα, σχεδιασμένο από το University of Derby, πανεπιστήμιο που τα τελευταία χρόνια έχει επιτύχει να βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία της Βρετανίας σε σπουδές Marketing (TOP5, Guardian University Guide 2024). Ως πανεπιστήμιο ξεχωρίζει για την ολοκληρωμένη προσέγγιση, τις εφαρμοσμένες γνώσεις και τις προοπτικές καριέρας που εξασφαλίζει στους αποφοίτους.
Το MSc Digital Marketing είναι μια σύγχρονη προσέγγιση στην κατανόηση και την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων και τεχνικών για την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών marketing. Με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και την ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή στον τομέα του marketing. Μέσω σύγχρονων μαθησιακών προσεγγίσεων, εξειδικευμένων μαθημάτων και συνεργασιών με επιχειρήσεις, οι φοιτητές θα εντρυφήσουν σε αντικείμενα όπως Social Media Marketing, Web-analytics, Branding, Campaigns Design & Analysis, και Integrated Marketing Metrics βρίσκονται, προσεγγίζοντας πολύπλευρα τη γνώση και την ίδια την αγορά εργασίας.
Τι θα μάθεις
Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι μία εφαρμοσμένη, εις βάθος μελέτη ενός από τους πιο συναρπαστικούς και διαρκώς μεταβαλλόμενους επιχειρησιακούς κλάδους. Θα είσαι πλήρως προετοιμασμένη/ος να σχεδιάσεις και να εκτελέσεις αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακής επικοινωνίας που μεταφέρουν το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία και μετρώντας την απόδοσή τους.
Καθώς εξελίσσεις τις δεξιότητές σου στις τεχνικές ψηφιακού marketing, θα κατανοήσεις πώς αυτές επηρεάζουν τη βιωσιμότητα και την απόδοση μίας επιχείρησης καθώς και την εικόνα της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχεις δημιουργήσει το δικό σου επαγγελματικό ψηφιακό χαρτοφυλάκιο (portfolio), με case studies analyses, projects, marketing tools και analytics.
Μέρος της μάθησης βασίζεται στην τάξη, αλλά η απευθείας σύνδεση με τις απαιτήσεις της αγοράς και με real cases σε κάθε ένα από τα μαθήματα του προγράμματος, θα σου δώσει τη δυνατότητα να συνδέσεις τις σπουδές σου με το επαγγελματικό σου μέλλον.
Βασικές ενότητες του προγράμματος:
Digital Innovation & Change Management.
Νέες τεχνολογίες όπως το ΑΙ και το web3 επηρεάζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων όλο και περισσότερο. Οι φοιτητές, μέσα από case studies και την εφαρμογή τεχνικών, μαθαίνουν πώς να αναγνωρίζουν καινοτόμες ευκαιρίες και να εφαρμόζουν στρατηγικές αλλαγής.
Contemporary Marketing Challenges.
Η πρόοδος στην τεχνολογία της πληροφορίας και στις επικοινωνίες, οι αλλαγές στα πρότυπα αγοραστικής συμπεριφοράς και η συντόμευση των κύκλων ζωής των προϊόντων έχουν αλλάξει και αναδιαμορφώσει το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο μέγιστο βαθμό. Θα μάθεις να χρησιμοποιείς στρατηγικές μετρήσεις, να αξιολογείς ένα brand και τη σχέση της επιχείρησης με τους καταναλωτές καθώς και να απεικονίζεις με δεδομένα την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους προς την επιχείρηση.
Digital Marketing Strategy.
Μελέτησε τις πιο σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές που κυριαρχούν στον ψηφιακό κόσμο και εξοικειώσου με τα εργαλεία που διαμορφώνουν την επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο. Αποκτήστε τη δεξιότητα να σχεδιάζεις και να υλοποιείς στρατηγικές marketing που καλύπτουν τις ανάγκες της ψηφιακής εποχής και διαφοροποιούν τις επιχειρήσεις στην αγορά.
Strategic Brand Management.
Ανακάλυψε πώς να αναπτύσσεις, να διαμορφώνεις και να διαχειρίζεσαι brands που ξεχωρίζουν στην αγορά. Μέσω ανάλυσης περιπτώσεων και διαδραστικών δραστηριοτήτων, εξασφάλισε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να δημιουργήσεις brands που επικοινωνούν με το κοινό και δημιουργούν εμπιστοσύνη και αναγνώριση.
Digital Marketing Campaigns & Analytics.
Μέσω πρακτικών εφαρμογών και ανάλυσης δεδομένων, ανακάλυψε πώς να μετράς την απόδοση μίας καμπάνιας και να προβαίνεις σε αναλύσεις που οδηγούν σε στρατηγικές βελτιώσεις. Πρακτικές όπως το email marketing, SEO, PPC, PPI, mobile marketing, google analytics, data mining, AI και programmatic marketing χρησιμοποιούνται από πλήθος επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο καθημερινά και θεωρούνται απαραίτητες γνώσεις για έναν μελλοντικό marketer.
Marketing Metrics for the digital age.
Ανακάλυψε τις κυριότερες μετρήσεις που οδηγούν σε αποτελεσματικές αποφάσεις marketing μία επιχείρηση. Μέσω πρακτικών εφαρμογών και ανάλυσης περιπτώσεων, απόκτησε τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να μετρήσεις την απόδοση των ενεργειών marketing και να πραγματοποιείς στρατηγικές βελτιώσεις βασισμένες σε δεδομένα.
Περιγραφές Μαθημάτων
-
Digital Innovation & Change Management (Ψηφιακή Καινοτομία & Διαχείριση Αλλαγής)
-
Σύγχρονες προκλήσεις στο Marketing (Contemporary Marketing Challenges)
-
Ψηφιακή Στρατηγική Marketing (Digital Marketing Strategy)
-
Στρατηγική Διαχείριση των Brands (Strategic Brand Management)
-
Καμπάνιες Ψηφιακού Marketing & Αναλύσεις (Digital Marketing Campaigns & Analytics).
-
Μετρήσεις Marketing στην Ψηφιακή Πραγματικότητα (Marketing Metrics for the Digital Age)