Μεταπτυχιακά: Ψυχολογία

Professional Doctorate Counselling Psychology

ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Οκτώβριος 2024
3 έως 5 έτη
PhD
Πλήρους, Μερικής
Αγγλικά

Προϋποθέσεις Εγγραφής

Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Οι υποψήφιοι συνήθως πρέπει να διαθέτουν τα κάτωθι τυπικά προσόντα και δικαιολογητικά:

  • Πτυχίο Ψυχολογίας με κατάταξη 2.1 ή ισοδύναμο.
  • Προϋποθέσεις απόκτησης του BPS Graduate Basis for Chartership.
  • Κατοχή πιστοποιημένων προσόντων Επιπέδου 3 σε δεξιότητες συμβουλευτικής.
  • 6 μήνες (πλήρης απασχόληση) ή 12 μήνες (μερική απασχόληση) σε αμειβόμενο ή εθελοντικό πλαίσιο, με παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής σε πελάτες
  • Υποβολή προσωπικής έκθεσης (personal statement), που περιγράφει την εμπειρία, τις δεξιότητές τους λόγους για την πρόθεση συνέχισης σπουδών στη συμβουλευτική ψυχολογία.
  • Υποβολή σύντομης δήλωσης ενδιαφέροντος, που περιγράφει μια ερευνητική πρόταση ή ιδέα για περαιτέρω ανάπτυξη.
  • Καλό επίπεδο γραπτών και προφορικών αγγλικών (IELTS 7.0 ή ισοδύναμο)
  • Δύο (2) συστατικές επιστολές – μία (1) ακαδημαϊκή και μία (1) κλινικού επόπτη.
  • Έλεγχος ποινικού μητρώου.

Οι υποψήφιοι, αναμένεται να επιδείξουν τις ακόλουθες προσωπικές δεξιότητες στη συνέντευξη:

  • Αυτογνωσία και ψυχολογική σταθερότητα.
  • Ικανότητα αξιοποίησης και αναστοχασμού από προσωπικές εμπειρίες ζωής.
  • Ικανότητα αντιμετώπισης συναισθηματικών απαιτήσεων του προγράμματος.
  • Ικανότητα αντιμετώπισης ψυχολογικών/ ψυχικών και ακαδημαϊκών απαιτήσεων.
  • Ικανότητα δημιουργίας σχέσης βοήθειας.
  • Ικανότητα κριτικού προβληματισμού σε περιπτώσεις μεροληψίας και χρήσης τόσο θετικής όσο και αρνητικής ανατροφοδότησης.
  • Ικανοποιητική επίγνωση της φύσης της προκατάληψης και της καταπίεσης των μειονοτικών ομάδων.

Οι υποψήφιοι που πληρούν αυτά τα κριτήρια προκρίνονται και στη συνέχεια προσκαλούνται σε συνεντεύξεις εισαγωγής με την Ακαδημαϊκή Ομάδα.

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει δύο στάδια. Οι επιτυχόντες στο πρώτο στάδιο προχωρούν στο δεύτερο στάδιο.

Στάδιο 1ο: Οι υποψήφιοι λαμβάνουν μια μελέτη περίπτωσης την ημέρα της συνέντευξης. Μετά από ομαδική συζήτηση και άσκηση παιχνιδιού ρόλων, καλούνται να γράψουν μια περίληψη των προβληματισμών τους για την υπόθεση.

Στάδιο 2ο: Οι υποψήφιοι λαμβάνουν μέρος σε μια ομαδική συνέντευξη που διερευνά την κατάρτιση και την εκπαίδευση, την ερευνητική εμπειρία, την κλινική και εργασιακή εμπειρία, τους προβληματισμούς σχετικά με τις εμπειρίες ζωής και άλλα πρακτικά ζητήματα.

Στο πρόγραμμα εφαρμόζεται ανώτατος αριθμός εισακτέων (10 θέσεις/ ακαδημαϊκό έτος).

Περιγραφή

  • Το Κολλέγιο με τη μεγαλύτερη εμπειρία στην Ελλάδα σε σπουδές Ψυχολογίας (1977).
  • Έμπειρη διδακτική & ερευνητική ομάδα – ταυτόχρονη εποπτεία από προσωπικό MC και UoW.
  • “Carl Rogers” in house clinic, με δυνατότητα παρατήρησης, κλινικής πρακτικής, εποπτείας & έρευνας.
  • Επιπρόσθετα σεμινάρια, εργαστήρια, συμμετοχή σε συνέδρια & ευκαιρίες χρηματοδότησης σπουδών.

Η Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College σε συνεργασία με το University of Wolverhampton προσφέρουν το Διδακτορικό αυτό πρόγραμμα στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, με διπλή διαπίστευση από BPS – British Psychological Society και HCPC – Health and Care Professions Council του Ηνωμένου Βασιλείου. Στόχος του προγράμματος είναι η άρτια προετοιμασία επαγγελματιών ψυχικής υγείας για την εξάσκηση του επαγγέλματος μέσα από την ανάπτυξη υψηλού εφαρμοσμένου θεωρητικού και πρακτικού υποβάθρου, ερευνητικών δεξιοτήτων και προσωπικής εξέλιξης, στο πλαίσιο της αυστηρής ηθικής και δεοντολογίας των επαγγελμάτων ψυχικής υγείας.

Με βάση τις ανθρωπιστικές αξίες και με έμφαση στη σχέση θεραπευτή-θεραπευόμενου ως κεντρικής σημασίας για τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, το διδακτορικό πρόγραμμα του University of Wolverhampton προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την ανάπτυξη κλινικών πρακτικών, ερευνητικών και αναστοχαστικών δεξιοτήτων.

Προετοιμάζει με εφαρμοσμένη επαγγελματική γνώση ανθρωπιστικών, γνωστικών-συμπεριφορικών, ψυχοδυναμικών και συστημικών προσεγγίσεων την κλινική αξιολόγηση και κλινική παρέμβαση με προοπτική απασχόλησης σε δομές ψυχικής υγείας και ως ελεύθερο επάγγελμα.

Υποστηρίζει την ανάπτυξη εξατομικευμένου πλαισίου εργασίας, η εφαρμογή του οποίου προέρχεται από τη σύνθεση πληροφοριών τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό – ερευνητικό επίπεδο. Με αυτό το πτυχίο, θα κατακτήσετε γνώσεις εφαρμοσμένης ακαδημαϊκής ψυχολογίας και πρακτικής κατάρτισης στη συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα ξεκινά με μία εβδομάδα ένταξης, σχεδιασμένη να διευκολύνει τη μετάβασή σας σε μεταπτυχιακές, διδακτορικές σπουδές. Περιλαμβάνει τη σύναψη ομαδικών συμβολαίων, τη διαμόρφωση των σχέσεων με τους συναδέλφους συμφοιτητές σας, τις προσδοκίες των εκπαιδευομένων και του διδακτικού προσωπικού, τους ρόλους στην εκπαιδευτική διαδικασία, τις δεξιότητες αναζήτησης πηγών και βιβλιογραφίας, τη διαχείριση έργου και την οικοδόμηση ανθεκτικότητας.

Στόχος του προγράμματος είναι να δημιουργήσει κριτικούς στοχαστές, με καινοτομία στη σκέψη τους σε οποιονδήποτε ρόλο απασχοληθούν. Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί με συνθετική και συμπεριληπτική προσέγγιση, εστιάζοντας στη διδασκαλία και την αξιολόγηση χρησιμοποιώντας πολλαπλές τεχνικές με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών. Μέσα από διάφορες μεθόδους διδασκαλίας, οι φοιτητές αποκτούν αυτονομία και προσαρμοστικότητα, ενώ ολοκληρώνοντας είναι προετοιμασμένοι για την άσκηση του επαγγέλματος.

Δομή Προγράμματος

Στάδιο 1: (1o έτος) Μεταπτυχιακό Επίπεδο – Οικοδόμηση Θεμελίων.

Μάθετε πώς η Ψυχολογία κατανοεί τις περίπλοκες αλληλεπιδράσεις μεταξύ του μυαλού, του συναισθήματος, των κινήτρων και της συμπεριφοράς. Αποκτήστε κατανόηση των ιστορικών και επιστημονικών θεμελίων της ψυχολογίας. Μελετήστε προσωποκεντρική/ ανθρωπιστική, γνωσιακή συμπεριφορική θεραπεία, συστημική και οικογενειακή θεωρία, κριτική ψυχοπαθολογία και δουλέψτε ένα ερευνητικό έργο που σχετίζεται με τα αναπτυσσόμενα ενδιαφέροντά σας. Θα κατακτήσετε δεξιότητες στην κλινική αξιολόγηση, τη σύνθεση, τον θεραπευτικό περιορισμό και μια σειρά δεξιοτήτων ετοιμότητας για την κλινική πρακτική.

Στάδιο 2 (2ο Έτος): Διδακτορικό Επίπεδο – Αυξανόμενη Αυτονομία.

Αναπτύξτε την κριτική σκέψη καθώς βελτιώνετε τις προηγμένες δεξιότητες στην εφαρμογή της ψυχολογικής έρευνας στην καθημερινή ζωή. Αποκτήστε δεξιότητες σε μεθόδους Ποσοτικής και Ποιοτικής Έρευνας. Οι ενότητες περιλαμβάνουν αναπτυξιακή ψυχολογία, ψυχοδυναμική θεραπεία, εργασία με θέματα προσωπικότητας, θεραπεία τέχνης, υποστήριξη ψύχωσης, γνωσιακή αναλυτική θεραπεία, προσκόλληση και δυναμικό μοντέλο ωρίμανσης (DMM) και μια σειρά από επαγγελματικές δεξιότητες όπως επίβλεψη και καθοδήγηση. Συμμετοχή σε επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις (σεμινάρια και εργαστήρια) και επιστημονικά συνέδρια.

Στάδιο 3 (3ο Έτος): Διδακτορικό Επίπεδο – Ειδικές Γνώσεις.

Ολοκληρώστε τη διδακτορική σας ερευνητική διατριβή, χτίζοντας τεχνογνωσία σε έναν επιλεγμένο τομέα σπουδών που σχετίζεται με έναν κλινικό κλάδο. Οι ενότητες περιλαμβάνουν επαγγελματικά θέματα και ενημερωμένη εκπαίδευση σε τρέχοντες τομείς πρακτικής. Τα θέματα συνήθως περιλαμβάνουν δημιουργία ιδιωτικού ιατρείου, ψυχοφαρμακολογία, νομικά ζητήματα στην ψυχολογία, ζητήματα LGBT, ποικιλομορφία και ένταξη, εργασία με πελάτες που βιώνουν ενδοοικογενειακή βία, αξιολόγηση και θεραπεία σεξουαλικών παραβατών, κλινική εργασία σε φυλακές, CBT εστιασμένη στα τραύματα. Συμμετοχή σε επιπρόσθετες εκπαιδεύσεις (σεμινάρια και εργαστήρια) και επιστημονικά συνέδρια.

Πληροφορίες

Το πρόγραμμα προσφέρεται επίσης μέσω part-time παρακολούθησης στη διάρκεια 5 ετών.

Κλινική πρακτική
Θα αναλάβετε ένα εύρος κλινικών τοποθετήσεων κατά τη διάρκεια των σπουδών σας. Συνεργαζόμαστε με ένα ευρύ δίκτυο δομών ψυχικής υγείας, για τις ανάγκες της κλινικής πρακτικής άσκησης.

Όλοι οι εκπαιδευόμενοι απαιτείται να εργάζονται σε εποπτευόμενο κλινικό περιβάλλον και να ολοκληρώσουν 450 ώρες άμεσης κλινικής επαφής καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Ερευνητικό Κέντρο & “Carl Rogers” in-house clinic

Οι φοιτητές του προγράμματος έχουν τη δυνατότητα να κάνουν μέρος της πρακτικής τους στο Συμβουλευτικό Κέντρο του Κολλεγίου, το οποίο λειτουργεί στο πλαίσιο του Μεσογειακού Κέντρου Ψυχολογικής Έρευνας & Συμβουλευτικής “Carl Rogers” και υπό την επιστημονική εποπτεία της Σχολής Ψυχολογίας του Mediterranean College.

To Μεσογειακό Κέντρο Ψυχολογικής Έρευνας και Συμβουλευτικής είναι ένα πρότυπο κέντρο παροχής υπηρεσιών ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής καθώς και συντονισμού πρακτικής άσκησης φοιτητών ψυχολογίας/ ψυχοθεραπείας. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη Σχολή Ψυχολογίας του Mediterranean College και φιλοδοξεί να φιλοξενήσει, προωθήσει και αναδείξει την ερευνητική δραστηριότητα φοιτητών και διδακτικού προσωπικού του Mediterranean College σε θέματα Ψυχολογίας, Ψυχοθεραπείας, Συμβουλευτικής και ευρύτερα στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών και επιστημών υγείας. Με πρωταρχικό σκοπό την ενίσχυση των προγραμμάτων ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας του Mediterranean College, συμπεριλαμβάνει την πρακτική άσκηση των φοιτητών/ σπουδαστών στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχει με μια in-house clinic αλλά και συντονίζοντας την πρακτική άσκηση σε εξωτερικούς χώρους. H εξασφάλιση της πρακτικής άσκησης αλλά και εποπτείας στους φοιτητές έχει ιδιαίτερη σημασία για τα προγράμματα που έχουν υποχρεωτική πρακτική καθώς τους εξασφαλίζει τις ώρες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών απαλλάσσοντας τους από το άγχος αναζήτησης χώρου πρακτικής μέσω του διευρυμένου δικτύου φορέων και δομών, είναι υπό την εποπτεία του επιστημονικού προσωπικού του MC και άρα μπορεί να διασφαλίσει την ποιότητα της πρακτικής και εκπαίδευσης και προσφέρεται σε ανταγωνιστικές τιμές.

Υπηρεσίες Κέντρου:

  • Ατομική Ψυχοθεραπεία/ Συμβουλευτική
  • Ομαδική Ψυχοθεραπεία/ Συμβουλευτική
  • Συμβουλευτική Γονέων & Κηδεμόνων
  • Συμβουλευτική Σχέσεων & Ζεύγους
  • Online συνεδρίες
  • Πρακτική Άσκηση
  • Κλινική Εποπτεία
  • Ψυχοεκπαιδεύσεις
  • Σεμινάρια & Workshops
  • Προσομοιώσεις έρευνας & συνεδριών
  • Διαγνωστικά Τεστ
  • Προετοιμασία e-counselling πιστοποίηση

Οι συνεδρίες δύνανται να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως ή σε άλλη γλώσσα (κυρίως Αγγλικά).

Δίδακτρα

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.