Προπτυχιακά: Marketing & Επικοινωνία

Πτυχίο στο Marketing

ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Οκτώβριος 2025
4 έτη
Bachelor
Πλήρους, Μερικής
Αγγλικά

Προϋποθέσεις Εγγραφής

Απολυτήριο Λυκείου
Αγγλική Γλώσσα Επιπέδου IELTS 5.0 ή αντίστοιχο

Περιγραφή

Ανακαλύψτε το πανεπιστημιακό πρόγραμμα για το πτυχίο Bachelor of Science (B.S.) του Αμερικανικού κρατικού Πανεπιστημίου STATE UNIVERSITY OF NEW YORK / Empire State University, με ειδικότητα στο Marketing και με σπουδές εξ ολοκλήρου στο NEW YORK COLLEGE στην Ελλάδα! Το πρόγραμμα εξοπλίζει τους φοιτητές με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για μια λαμπρή σταδιοδρομία στον τομέα του Marketing.

Με το πέρας του προγράμματος Marketing οι απόφοιτοι αποκτούν:

  • Εξειδικευμένη γνώση σε ποικίλους τομείς του Marketing, όπως Διοίκηση Marketing, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διοίκηση Πωλήσεων, Έρευνα Marketing, Διαχείριση Υπηρεσιών Marketing και Διεθνές Marketing.
  • Βασική κατανόηση επιχειρησιακών λειτουργιών, όπως Διοικητική Επιστήμη, Οικονομικά, Λογιστική, Η/Υ και Πληροφοριακά Συστήματα, Οργανωσιακή Συμπεριφορά, Εμπορικό Δίκαιο και Ηθική Επιχειρήσεων.
  • Σφαιρική παιδεία στις επιστήμες και τις ανθρωπιστικές σπουδές μέσω του προγράμματος Γενικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου.
  • Γνώση στην επίλυση πρακτικών προβλημάτων Marketing σε διάφορους τύπους επιχειρήσεων, σε τοπικό και διεθνές περιβάλλον.
  • Κατανόηση των κοινωνικο-οικονομικών δυνάμεων που επηρεάζουν το Marketing καθώς και των στρατηγικών και διοικητικών διαστάσεών του.
  • Τα απαραίτητα προσόντα που απαιτούνται για επαγγελματική σταδιοδρομία στo Marketing, και ειδικά στο Διεθνές Marketing, ή για να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

Πληροφορίες

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Πτυχίο Bachelor of Science (B.S.) του Αμερικανικού κρατικού Πανεπιστημίου STATE UNIVERSITY OF NEW YORK / Empire State University.
  • Το παγκοσμίου φήμης STATE UNIVERSITY OF NEW YORK είναι το μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο των Η.Π.Α., με 64 Πανεπιστημιουπόλεις (campuses) και 400.000 φοιτητές σε ακαδημαϊκά (πτυχιακά ή μεταπτυχιακά) προγράμματα.
  • Δεδομένου ότι οι Αμερικανικές επιχειρήσεις, και ειδικά οι πολυεθνικές εταιρείες και οι αμερικανικές (πληροφοριακές) εταιρείες της παγκοσμιοποιημένης Νέας Οικονομίας, έχουν καθορίσει την δυναμική της Παγκόσμιας Οικονομίας στην ψηφιακή εποχή του διαδίκτυο, είναι σημαντικό και πρακτικά χρήσιμο, για φοιτητές που θέλουν να σταδιοδρομήσουν στον τομέα του Marketing, να αποκτήσουν πτυχίο από Αμερικανικό Πανεπιστήμιο, ως επαγγελματικό διαβατήριο στο Διεθνές Marketing.
  • Διάρκεια προγράμματος: 4 έτη, ήτοι πλήρες πανεπιστημιακό πτυχιακό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα οι πτυχιούχοι να μπορούν να συνεχίσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους στις Η.Π.Α. αμέσως μετά την αποφοίτηση, χωρίς να χρειάζονται ενδιάμεσο γεφυροποιό πρόγραμμα σπουδών (post-graduate bridging program).
  • Εκπαιδευτικές μέθοδοι υψηλής ποιότητας και τεχνολογικής αρτιότητας, που συνδυάζουν θεωρητικές διαλέξεις με επισκέψεις σε εταιρείες, με εφηρμοσμένα σεμινάρια, και με διαλέξεις από διάσημους και αναγνωρισμένους επαγγελματίες στον τομέα του Marketing και της Διαφήμισης.

Καριέρα
Οι απόφοιτοι του marketing συνήθως εργάζονται σε διάφορες θέσεις που περιλαμβάνουν: σχεδιασμό, διαφήμιση, προώθηση, δημόσιες σχέσεις και σχέσεις με ΜΜΕ, ανάπτυξη προϊόντος, διανομή, χορηγίες και έρευνα.
Ο ρόλος έχει συχνά προκλήσεις, ποικιλία και ενδιαφέρον. Καθώς πολλοί οργανισμοί έχουν τμήμα marketing, οι ειδικοί marketing μπορεί να εργαστούν και στον Δημόσιο και στον Ιδιωτικό τομέα: από τις τράπεζες, στο λιανεμπόριο, στα ΜΜΕ, έως τους εθελοντικούς μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Οι απόφοιτοι μας στο marketing έχουν βρει εργασία στην διαφήμιση, τις πωλήσεις, και στην ανάπτυξη προϊόντος, κυρίως στον τομέα υπηρεσιών. Το πιο κοινό σημείο εκκίνησης είναι το Τμήμα Πωλήσεων, και η ζήτηση στην τοπική αγορά για πωλήσεις έχει αυξηθεί και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει λόγω της τάσης μεταμόρφωσης της οικονομίας σε οικονομία υπηρεσιών.

Δίδακτρα

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.