Το Διεθνές Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, Global BBA (Bachelor in Business Administration) προσφέρεται από το IST σε συνεργασία με το College de Paris και με την επιτυχή ολοκλήρωση απονέμεται ο τίτλος Bachelor. Είναι ένα
προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τριετούς διάρκειας, το οποίο παρέχει την απαραίτητη γνώση σε όλους τους βασικούς τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οι ενότητες σε αυτό το πρόγραμμα έχουν σχεδιαστεί με έμφαση σε διεθνή, σύγχρονα και πρακτικά επιχειρηματικά θέματα, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ως απόφοιτος είσαι έτοιμος για την αγορά εργασίας.
Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία να επωφεληθείς και να αναπτύξεις τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για να είσαι ανταγωνιστικός στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Αυτοί οι στόχοι υποστηρίζονται από μια στρατηγική μάθησης που επιδιώκει να προσφέρει στους φοιτητές όχι μόνο τη γνώση αλλά και την προσωπική ανάπτυξη. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα αποκτήσεις μια ευρεία εικόνα του κόσμου των επιχειρήσεων από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του. Κατά το πρώτο έτος θα λάβεις μια σειρά εισαγωγικών μαθημάτων στο μάρκετινγκ, τα οικονομικά και το επιχειρηματικό περιβάλλον. Καθώς θα μεταβείς στο δεύτερο και τρίτο έτος θα αποκτήσεις γνώσεις για τη διοίκηση των επιχειρήσεων, το στρατηγικό management, το δίκαιο και τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Στόχοι του προγράμματος
Γιατί να επιλέξεις το Πρόγραμμα Global BBA στο IST;
-
Γιατί θα αποκτήσεις μια ευρεία εικόνα του κόσμου των επιχειρήσεων και του management, από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του κλάδου με πλούσια και πολυετή εμπειρία.
-
Γιατί θα αποκτήσεις τις γνώσεις όχι μόνο για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό αλλά και για ξεκινήσεις τη δική σου επιχειρηματική ιδέα.
-
Γιατί θα έχεις τη δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με στελέχη της αγοράς μέσα από masterclasses δημιουργώντας ένα πολύ ισχυρό networking.
-
Γιατί στο IST φροντίζουμε να σου παρέχουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, πολλαπλών επιπέδων καθώς δίνουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις παράλληλα με τις σπουδές σου και χωρίς επιπλέον κόστος, πιστοποιημένα σεμινάρια χτίζοντας όχι μόνο ένα δυνατό βιογραφικό, αλλά αποκτώντας πρακτικές γνώσεις.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Ανάλυση Μαθημάτων
1ο έτος
-
Εμπορικό δίκαιο (Commercial Law)
-
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management)
-
Προοπτικές και διαπραγματεύσεις (Prospecting and negotiation)
-
Επιχειρηματικό σχέδιο: δημιουργία προϊόντος (Business project: creation of a product)
-
Πωλήσεις (Sales Administration)
-
Διαχείριση προμηθειών (Supply Management)
-
Οικονομική διαχείριση (Financial Management)
-
Διαχείριση κινδύνων πελατών (Customer Risk Management)
-
Εργαλεία πληροφορικής (IT & Collaborative Tools)
Ανάλυση Μαθημάτων
2ο έτος
-
Υποστήριξη συντονισμού (Coordination Support)
-
Εφαρμοσμένα εργαλεία διαχείρισης: Εμπορική βάση δεδομένων (Applied
-
Management Tools: ERP, CRM, Commercial Database)
-
Πληροφοριακό σύστημα & διαχείριση δεδομένων (Information System & Data
-
Management)
-
Διοικητική οργάνωση & διαχείριση διαδικασιών (Administrative Organization &
-
Process Management)
-
Εσωτερική επικοινωνία (Internal Communication)
-
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (Human Resources Management)
-
Μάρκετινγκ & εξωτερική επικοινωνία (Marketing & External Communication)
-
Προώθηση & βιωσιμότητα των πωλήσεων (Promotion & Sustainability of Sales)
-
Παρακολούθηση δραστηριοτήτων (TDB & Activity Monitoring)
-
Ικανοποίηση & αφοσίωση πελατών (Customer Satisfaction & Loyalty)
-
Φάκελος βιωσιμότητας πωλήσεων (Sales Sustainability Dossier)
-
Επιχειρηματικό σχέδιο: Επικοινωνιακή καμπάνια (Business Project:
-
Communication Campaign)
-
Επιχειρηματικό παιχνίδι (Business Game)
Ανάλυση Μαθημάτων
3ο έτος
-
Μελέτη και Ανάλυση Αγοράς (Market Study & Analysis)
-
Στρατηγικό Marketing (Strategic Marketing)
-
Ψηφιακή Στρατηγική και
-
Διαχείριση φήμης στο Διαδίκτυο (Digital Strategy & EReputation)
-
Αύξηση της Επιχειρηματικής Επίδοσης (Drive business performance)
-
Πλάνο Πωλήσεων και Marketing (Sales and Marketing action plan -PAC-M budgeting
-
specifications and management tools-)
-
Διοίκηση Ομάδας Πωλήσεων και Ομάδας Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
-
(Management of a sales team and HR development team)
-
Επικοινωνία Στελεχών (Managerial communication)
-
Επιχειρηματικό Σχέδιο: Δημιουργία Επιχείρησης (Business project: business
-
creation)