Το Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στον Τουρισμό και στη Φιλοξενία (BBA in Tourism and Hospitality) προσφέρεται από το IST σε συνεργασία με τα Εlla Resorts και με την επιτυχή ολοκλήρωση απονέμεται ο τίτλος Bachelor. Είναι ένα πρόγραμμα σπουδών, τριετούς διάρκειας, το οποίο παρέχει την απαραίτητη γνώση σε όλους τους βασικούς τομείς του τουριστικού κλάδου. Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα θα έχουν την δυνατότητα άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης στα Ella Resorts με την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών τους, μέσω έμμισθης πρακτικής εξάσκησης από το πρώτο κιόλας εξάμηνο φοίτησης.
Θα εμβαθύνεις στη διαχείριση τουριστικών και ξενοδοχειακών υπηρεσιών, στα οικονομικά, καθώς και στην πολυπολιτισμική διοίκηση. Θα μελετήσεις σύγχρονα θέματα τουριστικών επιχειρήσεων, στρατηγική διοίκηση, διοίκηση διεθνούς τουρισμού και προορισμού και θα αποκτήσεις εξειδικευμένες γνώσεις στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα αυξάνοντας τη ζήτηση για ικανά και άρτια καταρτισμένα στελέχη.
Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα θα έχουν την δυνατότητα άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης στα Ella Resorts με την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών τους, μέσω έμμισθης πρακτικής εξάσκησης από το πρώτο κιόλας εξάμηνο φοίτησης.
To πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το College de Paris, έναν από τους μεγαλύτερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Γαλλία και με παρουσία σε 20 χώρες διεθνώς.
Στόχοι του προγράμματος
Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει τη θεωρητική και πρακτική εξειδίκευση που ζητά η σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά εργασίας, για μια επιτυχημένη διοικητική καριέρα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αποκτήσεις ολοκληρωμένη εικόνα της Τουριστικής Βιομηχανίας αναπτύσσοντας, παράλληλα, την κριτική σου ικανότητα και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να ανταποκριθείς επάξια και με επιτυχία στις ανάγκες και στις
απαιτήσεις οποιασδήποτε επιχείρησης ανήκει στον τουριστικό κλάδο και να ξεχωρίσεις επαγγελματικά.
Γιατί να επιλέξεις το BBA In Tourism And Hospitality στο IST;
-
Γιατί το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σου δώσει τις πρακτικές δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζεσαι για μια καριέρα στη βιομηχανία της φιλοξενίας, του τουρισμού και της διαχείρισης εκδηλώσεων.
-
Γιατί η δικτύωση του IST με σημαντικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας, θα σου προσφέρει την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με σημαντικά στελέχη της αγοράς και συναρπαστικούς ομιλητές.
-
Γιατί κατά τη διάρκεια των σπουδών σου θα έχεις την ευκαιρία να επισκεφθείς επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού, της φιλοξενίας αλλά και των εκδηλώσεων.
-
Γιατί στο IST φροντίζουμε να σου παρέχουμε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, πολλαπλών επιπέδων, καθώς δίνουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις, παράλληλα με τις σπουδές σου και χωρίς επιπλέον κόστος, πιστοποιημένα σεμινάρια, χτίζοντας όχι μόνο ένα δυνατό βιογραφικό, αλλά και αποκτώντας επικαιροποιημένες πρακτικές γνώσεις.
-
Γιατί το πρόγραμμα προσφέρεται με ευελιξία στον τρόπο παρακολούθησης, διασφαλίζοντας ωστόσο την υψηλή ακαδημαϊκή του ποιότητα.
-
Γιατί εάν το επιθυμείς θα έχεις τη δυνατότητα αμειβόμενης πρακτικής άσκησης στην Ελλάδα, ενισχύοντας έτσι το βιογραφικό σου και τις προοπτικές απασχόλησης.
-
Γιατί καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών σου, θα έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθήσεις δωρεάν μαθήματα αγγλικών, σε τμήμα ανάλογο του επιπέδου σου.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Κοινός πυρήνας: 1ο & 2ο έτος
Γνώση του τουριστικού περιβάλλοντος
-
Γεωγραφική προσέγγιση του τουρισμού και των εδαφών (Geographical approach to tourism and territories)
-
Προσέγγιση των διαφόρων τύπων τουρισμού (Approach to different types of tourism)
-
Παρακολούθηση του φακέλου (File follow-up)
Γνώση των τομέων του τουρισμού και της ξενοδοχειακής βιομηχανίας
-
Οι θεσμικοί και οικονομικοί παράγοντες του τουρισμού (The institutional and economic actors of tourism)
-
Ο ξενοδοχειακός κλάδος (The hotel industry)
-
Προσέγγιση των επαγγελμάτων (Approach of the professions)
-
Επαγγελματικά συνέδρια (Professional Conferences)
-
Επιχειρηματικές έρευνες (Business surveys)
-
Μεθοδολογική υποστήριξη (Methodological support)
Μάρκεντινγκ και Εμπορική Στρατηγική
-
Έρευνα αγοράς (Market research)
-
Προσέγγιση μάρκετινγκ και πωλήσεων (The distribution of tourist products)
-
Η διανομή των τουριστικών προϊόντων (The specificities of the tourism and hotel industry)
-
Οι ιδιαιτερότητες της τουριστικής και ξενοδοχειακής βιομηχανίας (The specificities of the tourism and hotel industry)
-
Ανάλυση και κατανόηση των ξενοδοχειακών αγορών (Analysis and understanding of hotel markets)
-
Τα μεγάλα βήματα του διεθνούς ξενοδοχειακού τομέα (The great strides of the international hotel sector)
-
Στρατηγική επικοινωνίας και τουρισμός (Communication strategy and tourism)
-
Μεθοδολογική υποστήριξη (Methodological support)
-
Παρακολούθηση και υλοποίηση ενός τουριστικού προϊόντος (Follow-up and implementation of a tourism product)
Επαγγελματική επικοινωνία / συμπεριφορά
-
Γραπτή επικοινωνία (Written communication)
-
Προφορική επικοινωνία Δημόσια ομιλία (Oral Communication Public Speaking)
-
Πρώτη προσέγγιση της εταιρείας (First approach of the company
Διοίκηση ομάδας / Διοίκηση τουριστικής ή ξενοδοχειακής μονάδας
-
Κατανόηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην τουριστική και ξενοδοχειακή βιομηχανία
-
(Understanding the business environment in tourism and hotel industry)
-
Οι βασικές αρχές της διοίκησης (The fundamentals of management)
-
Διαχείριση του προϋπολογισμού (Budget Management)
-
Βασικές αρχές της διαχείρισης εσόδων (Fundamentals of Revenue management)
Επαγγελματικά εργαλεία
-
Κυριαρχία στα εργαλεία αυτοματισμού γραφείου
-
Λογισμικό για τον τουριστικό και ξενοδοχειακό τομέα
Γλώσσες και πολιτισμοί
-
Κυριαρχία του συνήθους λεξιλογίου
-
Γαλλικός πολιτισμός
-
Προσέγγιση του λεξιλογίου του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου
3ο Έτος
Διοικητική Διαχείριση (Management)
-
Διοίκηση Ομάδας και Τουριστικών Οργανισμών (Management of a team and tourism organizations)
-
Διοίκηση Υπηρεσιών Τουριστικής Δομής (Management of a service of a tourist structure)
-
Διαπολιτισμική Διοίκηση (Intercultural Management)
-
Φιλοσοφία της Οικονομικής και των Επιχειρήσεων (Philosophy of economics and business)
Διαχείριση και Ποσοτικά Εργαλεία (Management and Quantitative Tools)
-
Διοίκηση και Προϋπολογισμός Τουριστικών Υπηρεσιών ή Προορισμών (Management and budget of a tourist
-
service or site)
-
Έλεγχος Διαχείρισης Εμπορικών, Τουριστικών και Δραστηριοτήτων Marketing (Management control of
-
commercial, tourism and marketing activities)
-
Διαχείριση Tεχνολογίας Πληροφοριών: ERP, Bάσεις Δεδομένων, Λογισμικό Κρατήσεων (Management
-
information technology: ERP, commercial databases, reservation software)
-
Προηγμένα Εργαλεία του Office (Advanced Office Tools)
Marketing και Επικοινωνία (Marketing and Communication)
-
Marketing Λειτουργιών (Operational Marketing)
-
Στρατηγικό Marketing Τουρισμού (Strategic Tourism Marketing)
-
Παγκόσμια Eπικοινωνία / Hλεκτρονικός Tουρισμός (Global communication / e-tourism)
-
Career path: Τουρισμός (Career path: Tourism -actors, product assembly, events, territory-)
Επιχειρησιακή Ανάπτυξη (Business Development)
-
Νομικό Πλαίσιο για το Εμπόριο, τον Τουρισμό και τον Ηλεκτρονικό Τουρισμό (The legal framework for
-
trade, tourism and e- tourism)
-
Αξιολόγηση Εμπορικής Απόδοσης (Steering commercial performance)
-
Εμπορικό Σχέδιο Δράσης (Commercial action plan)
-
Διαπραγματεύσεις (Negotiation)
Ανθρώπινο Δυναμικό (Human Resources)
-
Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (Fundamentals of HRM)
-
Κοινωνικό Δίκαιο, Εργατικό Δίκαιο (Social law, labour law)
-
Διαχείριση των Συγκρούσεων (Conflict Management)
Επαγγελματική Ανάπτυξη (Professional Development)
-
Αγγλική Ορολογία στον Τουρισμό (LV1: English for Tourism)
-
Επιχειρηματικό Project (Company project)
-
Επαγγελματικά Eργαλεία, Eπαγγελματικό Παίγνιο (Professional insertion tools, business game)
-
Έκθεση Δραστηριότητας (Activity report)