Το BA (Hons) Marketing, Public Relations & Advertising είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών που εξετάζει τα αλληλένδετα πεδία του marketing και της επικοινωνίας, καθώς και τη μεταξύ τους δυναμική. Το πρόγραμμα συνδυάζει τη θεωρητική γνώση με πρακτικές δεξιότητες, απαραίτητες για την επιτυχία στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Η έμπνευση, η καινοτομία και η δημιουργικότητα ευδοκιμούν και αναπτύσσονται, μέσω της εξέλιξης της γνώσης στη διοίκηση του marketing, των projects σε σενάρια πραγματικού κόσμου και της multi-media προσέγγισης που έχει το πρόγραμμα, ως στρατηγική προσέλκυσης κοινού και επίτευξης εμπορικών στόχων.
Το University of Derby έχει συνεχόμενες διακρίσεις στις σπουδές Marketing και τα τελευταία χρόνια έχει επιτύχει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των βρετανικών πανεπιστημίων: TOP5, Guardian University Guide 2024. Ξεχωρίζει για την ολοκληρωμένη προσέγγιση, τις εφαρμοσμένες γνώσεις και τις προοπτικές καριέρας που εξασφαλίζει για τους αποφοίτους.
Τι θα μάθεις
Το περιεχόμενο του προγράμματος είναι μία εφαρμοσμένη, εις βάθος μελέτη μιας από τις πιο συναρπαστικές διοικητικές λειτουργίες. Θα είσαι πλήρως προετοιμασμένη/ος να σχεδιάσεις και να εκτελέσεις αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας, που μεταφέρουν το σωστό μήνυμα στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή.
Καθώς εξελίσσεις τις δεξιότητές σου στις τεχνικές μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης, θα κατανοήσεις πώς αναπτύσσεται μια ισχυρή και συνεπής ταυτότητα του brand και τι αντίκτυπο έχει στην κερδοφορία της επιχείρησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχεις δημιουργήσει το δικό σου επαγγελματικό ψηφιακό χαρτοφυλάκιο (portfolio).
Θα σε ενθαρρύνουμε να είσαι δημιουργική/ος, είτε δημιουργείς εντυπωσιακά μέσα προβολής, είτε αξιομνημόνευτα σλόγκαν, είτε σχεδιάζεις πίνακες διάθεσης (mood boards) για να βρεις νέους καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό. Μέρος της μάθησης βασίζεται στην τάξη, μερικές φορές θα χρησιμοποιούμε εργαστήρια υπολογιστών για να χρησιμοποιείς τη νέα ψηφιακή τεχνολογία και να δημιουργείς ψηφιακό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων ιστολογίων, blogs, βίντεο και τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Βασικές ενότητες προγράμματος:
Βασικές Αρχές Marketing
Αναλύουμε τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, μαθαίνοντας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, την έρευνα αγοράς, το branding, την ανάπτυξη προϊόντων, τις στρατηγικές τιμολόγησης και την επικοινωνία.
Δημόσιες Σχέσεις
Κατανοώντας τον ρόλο του PR στη διαχείριση της φήμης ενός οργανισμού, μαθαίνουμε για τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) και τον στρατηγικό σχεδιασμό δημοσίων σχέσεων.
Στρατηγικές Επικοινωνίας
Η ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων είναι μια βασική πτυχή. Αυτό περιλαμβάνει τεχνικές προφορικής, γραπτής, ψηφιακής και διαπροσωπικής επικοινωνίας, που είναι απαραίτητες για την αλληλεπίδραση με διαφορετικά ακροατήρια σε διάφορες πλατφόρμες.
Digital Marketing & Social Media
Το πρόγραμμα καλύπτει εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, στρατηγικές κοινωνικών μέσων, δημιουργία περιεχομένου, SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) και analytics, αναγνωρίζοντας τη σημασία των διαδικτυακών καναλιών στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τις προσπάθειες δημοσίων σχέσεων.
Διαφήμιση & Διαχείριση Επωνυμίας
Θα εξερευνήσουμε έννοιες διαφήμισης, δημιουργικές καμπάνιες και στρατηγικές διαχείρισης της επωνυμίας, για να μπορείς τοποθετήσεις και να προωθήσεις αποτελεσματικά προϊόντα ή υπηρεσίες στην αγορά.
Έρευνα & Ανάλυση
Κατανοώντας τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων (data led decision making), θα μάθεις μεθοδολογίες έρευνας αγοράς, εργαλεία ανάλυσης και ερμηνεία δεδομένων για την κατάρτιση στρατηγικών μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων.