-
Μοναδικός συνδυασμός Σχεδίου Μόδας & Marketing!
-
Απεριόριστες προοπτικές καριέρας στη μόδα, το εμπόριο & την επικοινωνία.
-
Συνεργασία με ελληνικά & ξένα brands για την εκπόνηση projects.
-
Fashion shows, εκπαιδευτικά ταξίδια, τέχνη και πολιτισμός.
Το πρόγραμμα BA (Hons) Fashion Design & Marketing προσφέρει ένα ολοκληρωμένο συνδυασμό δεξιοτήτων δημιουργικού σχεδιασμού και στρατηγικών γνώσεων μάρκετινγκ, προσαρμοσμένες στη δυναμική βιομηχανία της μόδας. Πρόκειται για διεπιστημονικό προπτυχιακό πρόγραμμα, που αποτελεί μια σύνθεση τεχνογνωσίας και σπουδών επικοινωνίας της δημιουργίας, της καινοτομίας και της έμπνευσης νέων ταλέντων στη μόδα. Μέσα από τα μαθήματα και τα projects, οι φοιτητές προετοιμάζονται μαθαίνοντας σχέδιο, στο πλαίσιο ολόκληρης της δημιουργικής διαδικασίας, ώστε να ευδοκιμήσουν στην ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά της μόδας.
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το University of Derby, πανεπιστήμιο με μεγάλη παράδοση στις σπουδές Mόδας & Υφασματολογίας αλλά και κορυφαίο στις κατατάξεις για σπουδές Marketing (TOP5 στη Μ. Βρετανία σε σπουδές Marketing & PR, Guardian 2024).
Τι θα μάθεις
Με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της αισθητικής καλλιέργειας και της εμπορικής οξύνοιας, η βασική διάκριση του προγράμματος BA (Hons) Fashion Design & Marketing του Πανεπιστημίου του Derby, είναι το επίπεδο ατομικού πειραματισμού και της υλοποίησης ιδεών και τεχνικών ως βάση για τη δημιουργία στρατηγικών επικοινωνίας που συνδέουν την/τον δημιουργό με το κοινό. Βασικοί άξονες προγράμματος:
Θεμελιώδεις αρχές design
Το πρόγραμμα ξεκινά με μεγάλη έμφαση στις αρχές του σχεδιασμού, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα των φοιτητών μέσω μαθημάτων εικονογράφησης μόδας, δημιουργίας μοτίβων, κατασκευής ενδυμάτων, υφασματολογίας και κλωστοϋφαντουργίας. Τα πρακτικά εργαστήρια στα πλήρως εξοπλισμένα Fashion Studios της Σχολής, δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές να εφαρμόσουν τη δημιουργικότητά τους σε σενάρια πραγματικού κόσμου.
Στρατηγικές marketing
Συμπληρώνοντας τις ενότητες του σχεδίου, το πρόγραμμα σπουδών εμβαθύνει σε στρατηγικές marketing στη βιομηχανία της μόδας όπου στόχος, ειδικά στο πλαίσιο μιας καμπάνιας, είναι συχνά η προώθηση μιας φιλοσοφίας, μιας ιδέας ή ενός φιλόδοξου τρόπου ζωής, που στοχεύει να εμπνεύσει τον καταναλωτή και να ενισχύσει το προϊόν. Εδώ αναπτύσσονται οι έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή, του branding, της διοίκησης λιανικής πώλησης, του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ανάλυσης των τάσεων προκειμένου να κατανοήσουν οι φοιτητές πώς να τοποθετούν και να προωθούν αποτελεσματικά τις δημιουργίες μόδας.
Εφαρμοσμένες Δεξιότητες
Μέσω πρακτικής εξάσκησης, projects και συνεργασιών με brands και οίκους μόδας, οι φοιτητές αποκτούν πρακτική εμπειρία και αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεξιοτήτων, που συνδυάζει το καλλιτεχνικό όραμα με την επιχειρηματική οξυδέρκεια.
Μόδα και Τεχνολογία
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής και λογισμικών που χρησιμοποιούνται στη μόδα είναι μια σημαντική πτυχή του προγράμματος. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στο CAD (Computer-Aided Design), σε εφαρμογές Illustrator, τη δισδιάστατη/τρισδιάστατη (2D/3D) μοντελοποίηση και άλλα σχετικά ψηφιακά εργαλεία για να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο σχεδιασμό και το marketing.
Κριτική σκέψη και καινοτομία
Το πρόγραμμα σπουδών ενθαρρύνει την κριτική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων και την καινοτομία. Οι φοιτητές καλούνται να εξερευνήσουν τη βιωσιμότητα, τις ηθικές πρακτικές και τις πολιτιστικές επιρροές στη μόδα, προωθώντας μια ολιστική κατανόηση του κλάδου.
Δημιουργία portfolio
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, οι φοιτητές συγκεντρώνουν ποικίλο χαρτοφυλάκιο όπου παρουσιάζουν τα projects σχεδιασμού, τις καμπάνιες μάρκετινγκ και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες τους. Αυτό το χαρτοφυλάκιο χρησιμεύει ως επαγγελματικό εργαλείο για την είσοδο στην αγορά εργασίας ή συνέχιση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Στο πρώτο έτος θα εξασκηθείς στις βασικές αρχές της πρακτικής σχεδίου μόδας και της έρευνας αγοράς, για την αγορά ετοίμων ενδυμάτων (ready-to-wear).
Στο δεύτερο έτος δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στον εμπορικό κόσμο, με έμφαση στο branding και influencing. Θα σε ενθαρρύνουμε να συμμετέχεις σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στο τρίτο έτος θα έχεις μια μοναδική ευκαιρία να προωθήσεις τη σκέψη και την πρακτική σου, μέσω μιας αυτό-διαχειριζόμενης διαδικασίας ανάληψης ρίσκου, πειραματισμού και επίλυσης. Οι ενότητες αφιερωμένες στις επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα τοποθετούν σωστά αυτές τις δραστηριότητες σε ένα εμπορικό πλαίσιο.